محصولات دنیای اپل [لوکس ترین برند دنیا] + نقد و بررسی کامل + آموزش از صفر تا صد

در این وبلاگ سعی دارم به نقد و بررسی تمامی محصولات اپل بپردازم. امیدوارم که مطالب خوبی را برای شما تولید کنم.

محصولات دنیای اپل [لوکس ترین برند دنیا] + نقد و بررسی کامل + آموزش از صفر تا صد

در این وبلاگ سعی دارم به نقد و بررسی تمامی محصولات اپل بپردازم. امیدوارم که مطالب خوبی را برای شما تولید کنم.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

آیا یک آیفون 13 یا آیفون 13 پرو جدید به خودتان هدیه داده اید؟ یا یکی از عزیزانتان یک آیفون جدید به شما هدیه داده است؟ تبریک می گویم. اکنون این راهنما را دنبال کنید تا ده کاری را که باید انجام دهید تا بیشترین بهره را از آیفون جدید خود ببرید، بدانید.

 

 

راهنمای زیر به شما کمک می کند تا هر ویژگی جدید آیفون 13 یا آیفون 13 پرو خود را بشناسید، چندین برنامه را برجسته کنید که به شما کمک می کند از تمام سخت افزارها و ویژگی های جدید استفاده کنید و موارد دیگر.

 

امنیت تلفن‌های همراه اپل بسیار بالا است

یکی از دلایل محبوبیت آیفون 13 پرو در میان طرفداران، امنیت بالای تلفن‌های همراه شرکت اپل است. اگر جزو افرادی هستید که با تلفن همراه خود خریدهای اینترنتی زیادی انجام می‌دهد، با برای انجام دادن برخی از امور اداری نیاز به دسترسی سریع به ایمیل خود دارند، آیفون 13 پرو یا دیگر مدل‌های آیفون گزینه مناسبی برای شما هستند. اپل همواره به دلیل داشتن امنیت بالا از سوی منتقدین تحسین شده است.

امنیت آیفون 13 پرو به قدری است که در صورت گم شدن تلفن همراه شما، یک هکر خیلی باهوش و ماهر می‌تواند آن را هک کند. این بدین معنا است که هک کردن تلفن‌های همراه اپل از راه دور تقریبا امری غیر ممکن است. بنابراین با خرید آیفون 13 پرو، امنیت تلفن همراه نباید نگرانی شما باشد. یکی از بهترین ویژگی‌های آیفون‌ها این است که سخت‌افزار آن‌ها در برابر بدافزارها کاملا مقاوم است.

با وجود این که نرم‌افزارهایی وجود دارند که در اپ استور وجود دارند و ممکن است بدافزار باشند، اما با وجود این که اپل در تمامی تلفن‌های همراه خود از پردازنده 64 بیتی استفاده می‌کند، امکان آلوده شدن تلفن همراه شما به ویروس تقریبا صفر است. بر خلاف آیفون، سیستم عامل اندرویدی بدافزارهای زیادی دارد که اطلاعات شما را در معرض خطر قرار می‌دهد. همچنین این شرکت به صورت مستقیم آپدیت‌ها را بر روی دستگاه خود نصب می‌کند که همین مساله سبب کم شدن احتمال هک شدن آی او اس می‌شود.

 

10. داده ها را به آیفون جدید خود منتقل کنید

قبل از شروع استفاده از آیفون جدید، مهم است که اطلاعات خود را از دستگاه قبلی خود وارد کنید. اگر آیفون دارید و به حداقل ورودی کاربر نیاز دارد، این فرآیند نسبتاً ساده است. برای این کار می توانید راهنمای ما را در مورد انتقال داده از یک آیفون قدیمی به آیفون 13 دنبال کنید.

 

با این حال، اگر از یک دستگاه اندرویدی استفاده می کنید، این روند کمی دست و پا گیرتر است و نیاز به کمی تلاش دارد. با این وجود، می‌توانید راهنمای ساده ما در مورد انتقال داده‌های مهم خود از Android به iPhone را دنبال کنید.

 

9. همه ویژگی ها را بشناسید

هنگامی که آیفون جدید خود را راه اندازی کردید، وقت آن است که تمام ویژگی ها، نکات، ترفندها و موارد دیگر را بررسی کنید تا همه چیز را در مورد آن بدانید.

 

بهترین ویژگی های مخفی آیفون 13 و آیفون 13 پرو را بررسی کنید تا بدانید چه چیزی آنها را بسیار خاص می کند، از جمله پشتیبانی از سیم کارت دوگانه، فیلمبرداری ProRes، عکاسی ماکرو و موارد دیگر. پس از آن، برترین ها و ترفندهای آیفون 13 را بررسی کنید تا بفهمید نمادهای مختلف 5G چیست، از تماس های HD از طریق FaceTime لذت ببرید و محتوا را در برنامه ها بکشید و رها کنید.

 

8. برنامه های ضروری را نصب کنید

آیفون جدید شما به اندازه برنامه هایی است که روی آن استفاده می کنید. در حالی که برنامه‌های معمولی مانند Spotify، Gmail، Maps و غیره را نصب می‌کنید، برنامه‌های زیادی در اپ استور وجود دارند که به شما کمک می‌کنند از iPhone 13 خود نهایت استفاده را ببرید. بهترین برنامه‌ها برای iPhone 13 و iPhone 13 Pro عبارتند از Carrot Weather، Fantasical، Spark for Email، Widgetsmith، Todoist و چندین مورد دیگر.

 

7. نکات و ترفندهای دوربین

آیفون 13 و آیفون 13 پرو دارای دوربینی بسیار بهبود یافته نسبت به نسل قبلی خود هستند. ممکن است برنامه دوربین یکسان به نظر برسد، اما چندین ویژگی جدید مانند حالت سینمایی، ویدئو ProRes و حالت ماکرو را در خود جای داده است. خلاصه ای از بهترین نکات و ترفندهای دوربین آیفون 13 و آیفون 13 پرو را مرور کنید تا از ویژگی های دوربین آیفون جدید خود استفاده کنید.

 

6. لوازم جانبی برای خرید

بهترین چیز در مورد آیفون وجود لوازم جانبی فراوان برای آن است. از آنجایی که اپل فقط یک کابل لایتنینگ به USB-C را با آیفون های خود بسته بندی می کند، لوازم جانبی زیادی وجود دارد که باید بخرید. این شامل آداپتور برق USB-C، کیف، شارژر بی‌سیم، پایه‌های MagSafe و محافظ صفحه است.

 

برای اینکه کل فرآیند را برای شما آسان‌تر کنیم، فهرستی از بهترین لوازم جانبی آیفون 13 را گردآوری کرده‌ایم که می‌توانید به سرعت لوازم جانبی را که ارزش پول خود را دارند، از آن‌ها خریداری کنید.

 

5. یک قاب بخرید

آیفون گرانبهای جدید شما در نهایت از شیشه ساخته شده است، به این معنی که اگر نمی خواهید به دلیل استفاده منظم خراشیده شود، باید از یک قاب استفاده کنید. بدتر از آن، سقوط حتی می تواند منجر به ترک خوردن پشت شیشه شود که تعمیر گران قیمتی است. نکته خوب این است که قاب های زیادی برای آیفون 13 و آیفون 13 پرو در دسترس است و مطمئناً حداقل یکی را پیدا خواهید کرد که مطابق با سلیقه شما باشد. بهترین قاب های آیفون 13 و آیفون 13 پرو را بررسی کنید تا به شما در تصمیم گیری کمک کند.

 

4. از محافظ صفحه استفاده کنید

دقیقاً مانند یک قاب، باید یک محافظ صفحه نیز روی صفحه نمایش آیفون 13 یا آیفون 13 پرو خود قرار دهید. شیشه سرامیک شیلد ممکن است بادوام‌ترین شیشه‌ای باشد که اپل در گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کند، اما در نهایت این شیشه است که اگر گوشی خود را بیاندازید، ممکن است ترک بخورد. همیشه بهتر است مراقب باشید تا اینکه بعداً پشیمان شوید.

 

3. در ProRAW یا Dolby Vision عکاسی کنید

در iPhone 13 Pro و iPhone 13 Pro Max، می‌توانید ویدیوهایی را با ProRes ضبط کنید که انعطاف‌پذیری بیشتری در پس پردازش به شما می‌دهد. این ویژگی تنها در آیفون‌های Pro در دسترس است و مدل‌های ۱۲۸ گیگابایتی به وضوح Full HD محدود می‌شوند. در مدل‌های حافظه 256 گیگابایتی و بالاتر، می‌توانید ویدیوهای ProRes را تا رزولوشن 4K@30fps ضبط کنید.

 

2. آیفون 13 و آی او اس 15 خود را بهتر بشناسید

اگر از یک آیفون یا یک دستگاه اندرویدی به خصوص قدیمی می‌آیید، کمی منحنی یادگیری درگیر خواهد بود. شما می توانید این فرآیند را تا حد زیادی با مرور روش های مختلف ما در زیر آسان کنید که به پوشش جنبه های اساسی استفاده از تلفن جدید شما کمک می کند.

 

1. Apple Care+ یا بیمه را دریافت کنید

اگر قصد دارید آیفون 13 یا آیفون 13 پرو خود را برای چند سال نگه دارید، اکیداً توصیه می کنم از AppleCare+ یا هر بیمه دیگری برای آن استفاده کنید. هر گونه تعمیر بدون گارانتی در سری آیفون 13 بسیار گران است، با قیمت تعویض صفحه نمایش 279 دلار و هر آسیب دیگر 549 دلار. این پول زیادی است، به همین دلیل خرید پوشش AppleCare+ برای آیفون شما منطقی است.

 

شما همچنین می توانید به جای خرید مستقیم، ماهانه برای AppleCare+ پرداخت کنید. علاوه بر این، می‌توانید پوشش گسترده را ظرف یک سال پس از خرید آیفون جدید خود خریداری کنید. با AppleCare+، می‌توانید هر سال تا دو مورد خسارت تصادفی ادعا کنید. کسرهایی برای پرداخت وجود دارد، اما اگر قصد دارید دو تا سه سال از آیفون خود استفاده کنید، AppleCare+ هنوز ارزشش را دارد. اگر AppleCare+ هنوز خیلی گران است، می‌توانید به دنبال گزینه‌های بیمه شخص ثالث دیگری باشید که باید ارزان‌تر باشند، اگرچه آنها تا دو ادعای تصادفی ارائه نمی‌کنند.

 

سیستم عامل خود را در هر زمان دلخواه آپدیت کنید

از بهترین ویژگی‌های تلفن‌های همراه اپل مانند آیفون 13 پرو، این است که شما می‌توانید در هر زمان می‌توانید تلفن همراه خود را آپدیت کنید. این بدین معنا نمی‌باشد که دستگاه‌های اندرویدی را نمی‌توان آپدیت کرد؛ بلکه شما با خرید آیفون می‌توانید تا مدت‌ها از آخرین ورژن سیستم عامل ios استفاده کنید.

بنابر گزارش‌های سایت‌های معتبر حدود 80 درصد از دستگاه‌های آی او اسی، از جدیدترین نسخه این سیستم عامل استفاده می‌کنند در صورتی که تنها درصد کمی از دستگاه‌های اندروید می‌توانند از جدیدترین ورژن اندروید استفاده کنند.

 

اپل بهترین پشتیبانی را در میان شرکت‌های معروف فراهم می‌کند

به طور کلی با خرید آیفون یا یک دستگاه اندرویدی می‌توانید به صورت روزانه از آن استفاده کنید و از تمامی ویژگی‌های آن‌ها بهره‌مند شوید؛ اما زمانی که تلفن همراه شما با مشکل روبرو می‌شود، باید بتوانید یک پشتیبانی عالی دریافت کنید.

در صورتی که دستگاه اندروید شما با مشکل روبرو شود، شما باید به سایت‌های مختلفی مراجعه کنید تا بتوانید راه حل مشکل خود را پیدا کنید، در صورتی که شرکت اپل برای تمامی اشکالات خود در سایت رسمی این شرکت، مقاله‌هایی را فراهم کرده است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

منبع: اپل فا

https://applefa.com/product-category/iphone/iphone-13-pro/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی